Utan pojkvän med 2 stycke hund!

Jag och hundarna befinner oss hemma hos min kära mor då Markus är på övning. Känns skumt att vara ifrån honom då vi inte sovit utan varandra sen han kom hem från Linköping i början av januari. Men saknad är bra och vi har ju hela livet på oss att sova ihop om vi så önskar!
 
Idag ska vi träffa Theres och hennes hund TT. Har ännu inte beslutat om Iso ska få följa med eller om det enbart blir Hidas. Valet beslutas lite på tid då jag tänkte ta med Hidas för hans 12-veckors vaccination idag. 
 
I övrigt så är det tisdag och denna veckan tränar vi på sättande, kontakt och diverse annat vardagstjaffs! Då jag var smart och glömde min laddare till datorn hemma så kommer inga nya bilder att laddas upp förrän jag är hemma igen, i mån av tid måste jag också tillägga. 2 hundar, flytt, pojkvän och plugg tar tid nog som det är. Men snart har vi flyttat in och lugnet kan lägga sig och ge mer plats åt kärlek och mys! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0