Hakuna Matata

Känner att jag inte riktigt har koll på varken tider eller veckodagar just nu. Trodde att det var onsdag idag men fick en glad överraskning då jag förstod att det är fredag redan imorgon. Snabba ryck!
 
Idag fick jag besked att jag blivit antagen för att läsa upp svenskan. Ansökte även om elektrikerutbildningen men tror däremot inte att jag hinner bli antagen till denna gång, så får nog lov att vänta till Mars. Oavsett så känns det bra att vara på banan igen och börjar jag i Mars kommer Joy mest troligt inte att vara närvarande heller vilket underlättar studierna. 
 
Då hundarna fick ett ordentligt fyspass igår är de rätt trötta. Inte ens Joy har klagat högljutt över att vi till större delen mest myst i soffan. Tror hon har lite ont i både kropp och knopp. 
 
 
Har även beslutat en sak. Jag ska sluta säga att jag aldrig ska känna, tycka eller göra någonting för gör jag det så kommer jag garanterat göra helt tvärt om. Men, hur jobbigt kan det vara egentligen? Hur hemskt kan det bli liksom? Hakuna Matata!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0