Monday-fab

BOMCHAKALAKA!
 
Måndag i dag i all jävla ära! Fick tillbaka mitt uppdrag från skolan idag!I betyg fick jag ett A! Känner mig så jävla smart! Gjorde även bort 2 stycken prov förra veckan och spikade ena och fick 1 fel på det andra. Har även kommit in på elektrikerutbildningen vilket känns så jävla bra även det!
 
Helgen har spenderats med den bästa. Vi har sett film, bråkat med hundarna, tagit någon bärs och myst för fulla muggar!
 
Idag har jag ställt upp som sminkmodell för dragonsskolans examensprov. 3 sminkningar gjorda på ca 4 timmar. Trött och eländig kände jag mig men det var samtidigt roligt. Efter att jag gått hemåt mot mamma så fick jag förfrågan att vara med även imorgon och på torsdag. Då jag ändå ligger före i pluggandet tackade jag ja. Alltid roligt att göra annat än att bara sitta hemma!
 
 
Nu skall jag försöka få i mig lite mat och därefter väntas ett långt varmt bad! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0