Detta är inte ens måttligt intressant

Dagen före julafton och julpeppen ligger på 0, om inte till och med minus. Big Brother har ju haft final, alla serier har uppehåll och Markus, den jäveln, har åkt ned till Linköping. Så, det är typ bara viktiga/dryga saker som finns att underhålla sig med dessa 2 veckor framöver.
 
Den 10/2 är det dags för Joy att genomföra sitt L-test. Lär skriva lite mer om mina tankar, känslor och sådant kring det ämnet senare. Just nu finns inte riktigt tiden. Strax skall jag klä mig och promenera från Dalen till mamma. Beroende på hur trött Joy är när vi är vid stan så kanske vi miljötränar och tar bussen sista biten. 
 
 
Annars då? Jo livet rullar på, gör klart det sista i svenskakursen, peppar elektrikerutbildningen, bråkar med hundarna, känner peppen och även opeppen! Woop woop! Julkaffe i handen och snart bär det av!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0