Im Back Baby!

Beslutade att knåpa i Photoshop och ge denna blogg nytt liv igen. För ska jag vara ärlig så finns det inte så mycket drama och spännande festligheter i mitt liv för stunden. Det är hundarna som gäller. Kommer därav inte skriva mer på min blogg på Weebly utan skriver istället här. 
 
Idag är det måndag. Den skall spenderas med städning och lugn och ro. Tisdag och Torsdag blir det arbetsprövning på Loboo och på Onsdag har jag vikk på Ersdungen. På Onsdag är det även dags för veckans Rallylydnadsträning tillsammans med Jåjja och det är också någonting som jag ser fram emot! 
 
 
Det är många som har haft lite olika frågor gällande fodervärdsskapet och Joy i allmänhet. Tänkte försöka styra upp ett litet inlägg gällande det senare. Nu däremot skall det förtäras kaffe och spela L4D2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0