Onsdagsplaner

God morgon! Återigen skrivs alla inlägg på morgonen av en trött, sliten Steffi med en kaffekopp på bordet. Händer det för lite intressant i mitt liv eller har jag bara skaffat mig ett liv utanför skärmen igen? Troligen och förhoppningsvis det sista. 
 
Idag har jag en hel del att göra. Ansökningar skall skrivas, samtal ringas, mail skickas, måste städa då HSRIS-styrelsen ska komma hit för möte och ikväll blir det troligen någon trevlig aktivivet med min karl. Ja, jag har ju faktiskt hittat en "pappa" till Iso igen. 
 
Förutom att jag är extremt trött och känner mig inte helt hundra i kroppen så är jag ändå på bra humör. Dock väldigt rastlös. Vill få klart allt på alla plan. Så mycket aktiviteter i olika föreningar, organisationer, privat och man vill ju kunna fokusera och göra sitt bästa vad det än gäller. Men det kommer gå bra! Dags att skriva dagens lista på vad som skall göras!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0