Nytt trick på G!

Singel på nytt och ny träningsmotivation börjar gro för mig och Iso. Började nyss med att shejpa in ta av sockarna. Hittills har vi enbart kommit till att uppmärksamma sockan och dutta på sockan/foten. Iso har dock börjar förstå att det är foten/sockan det handlar om. Under kvällen skall vi fortsätta med denna övning med jämna mellanrum och beroende på hur snabbt han fattar höjer vi svårhetsgraden för att få sitt "klick". 
 
Lite smått jobbigt är det i unghundslivet igen. Iso är rätt stissig igen och vill gärna dra till alla skojjiga ställen, lukta på allt spännande och släpa med sig lilla matte på äventyr! Inte blir det bättre av att skrutten även vägrat att skita idag trots att han har ätit normalt. Kommer väl ett stort lass ikväll istället! *urk*
 
Annars då? Jo det är rätt okej, trots omständigheterna. Försöker fördela tiden mellan Iso, föreningen, företaget, hushållssysslor och vänner så gott jag kan. Men prio ett just nu är att känna mig stabil igen och ta igen mig för att slippa ännu en depression. Denna höst och vinter ska fan gå vägen känner jag! 
 
Nu blev jag less på detta skrivande och känner att detta inlägg var totalt ointressant och inte ens värt att ha blivit skrivet, men men. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0