Orolig morgon!

Efter att jag vaknat denna dag upptäcker jag att Iso spytt i BIA-bädden. Torkar upp detta och går ut med honom. Iso är riktigt lös i magen så det bara sprutar om det! Går in, häller upp mat i foderflaskan. Iso äter knappt någonting utan lägger sig på golvet istället. Iso ratar aldrig mat! När Erik väl går upp så ligger Iso kvar, viftar knappt på svansen. I vanliga fall rusar Iso upp och hälsar gladeligen med svansvift, gny och massa slickande. Är i nuläget lite orolig för min lilla prins, men jag ska avvakta och se vad som händer. Har känt igenom honom och har inte hittat något konstigt än så länge. Allt känns normalt. Fortsätter han vara så här låg ska jag kolla igenom honom lite extra och i värsta fall ringa vet och kolla läget.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0