god natt världen

Här sitter då jag mitt i natten! Väntar på att min gröt ska bli klar så att magkatarren kanske lugnar sig och därefter ska jag på dejt med min kära säng. Vi träffas allt för sällan känner jag och i morgon ska jag tamefan sova ut! (lycka till med det liksom....)
 
Annars idag har jag plockat undan lite i lägenheten vilket jag ska fortsätta med imorgon. Planerar även lite olika saker gällande HSRIS och även lite personliga saker. Rätt disträ dag och så är det i livet. Kan inte alltid vara perfekt. Men glad är jag utöver magsmärtan som gör mig galen. 
 
Hoppas ni alla haft en bra dag och nu är min gröt färdig att stoppas in i min mun! Woopsie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0