Idag är också en dag!

En salig blandning utav känslor i vanlig ordning. Mest är jag dock glad och lycklig men Joy sprider ju lite blandade jobbiga känslor. L-testet närmar sig med stormsteg och inte tänker hon ha växt till sig i skallen tills dess! Men nog är hon trots alltgo ändå! 
 
Men vi har det bra. Väldigt bra. Iso njuter för fulla muggar med att vara hemma igen och favoriten under dagen är att få följa med och möta Markus vid bussen på eftermiddagen. Snacka om att han då är glad i svanstippen. Joy är mest glad hela tiden, då hon inte är upprörd över något- som i för sig också är hela tiden. (asså borderline-Joy)

Har inte rökt en enda cigg sen den 3/1 klockan 16.45. Istället har jag börjat med ecigg. Typisch ett av det bästa valen jag gjort i mitt liv. Sakta men säkert skall nikotinet trappas ner men innan sommaren lär jag vara både nikotin och rökfri till 100%. Har även påbörjat min elektrikerutbildning vilket känns så jävla maxat och blivit tillsammans med den finaste killen i världen. På rikt. Jag avlider!
 
 
Idag står mest tråkiga saker som städ och plugg på schemat. Lär nog även pallra mig ut på någon form utav hundaktivering men känns ju lite sådär småkallt faktiskt. Troligen middag med pappa senare idag och sen bara mys med bf och hundar. Sådär som det ska va. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, kan du tipsa om hur man börjar med e-cigg? Känns som en djungel och jag skulle gärna vilja sluta röka i år...

Svar: jag köpte ett startpaket från cigoteket.se och efter det var det bara att puffa på. Har inte känt något sug alls efter vanliga cigaretter och är snart inne på 5 veckor helt utan cigaretter och enbart ecig! Har lyckats trappa ner från vätskan som innehåller 18mg nikotin och kör nu med 12mg. Har nu beställt 2 nya 10ml med 12mg och en med enbart 6 mg för att påbörja nästa nedtrappning!
justanotherdog.blogg.se

2016-01-22 @ 15:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0