Changes

 
Lägenheten på Umedalen är nu helt utstädad och jag, Iso + X antal lådor har nu knökat in oss i Markus lilla etta. Den 15/4 flyttar vi ihop i en lägenhet väst på stan. Har nog aldrig varit såhär peppad över en flytt tidigare, så förväntansfull att äntligen bli sambo med någon på riktigt! Äntligen har steget varit värt att ta!
 
Hidas har gjort sig hemmastadd och allt känns grymt med denna valp! Framåtriktad, peppad, kamplust men samtidigt känner man ett lugn och vishet i den lilla fyrbenta korven. Det verkar inte bli någon valpkurs på klubben i vår så funderar på att styra upp en liten träningsgrupp i alla fall. För mig är det träningsgruppen som är den viktiga, inte instruktören i sig. 
 
Iso går igenom livet som vanligt, säger nog varken bu eller bä om någonting. Känns ju sklart lite tråkigt att Iso inte tycker att träning är så roligt men vi kämpar på ändå. M har börjat ta med Iso ut under hans löprundor och det var inte heller så uppskattat av Iso som har 0 kondition! Stackars, det blir bättre snart! 
 
 
 Har även bytt IG för hundarna då jag inte tror hundfolket vill se egopics och folk som mot förmodan vill se egopics  och festbilder inte kanske är lika intresserad av våra framsteg inom hundträningen. Skall hur som försöka bli bättre på att uppdaterabloggen gällande hundträningen så att det inte enbart blir updates hit och dit. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0