It's fucking Friday!

Efter att ha vaknat upp med den bäste utav killar för att ta en kopp kaffe innan han skulle till jobbet kröp jag till sängs igen med Joy. Att vara vaken sådär tidigt kan knappats vara bra för någonting kände jag. 

När jag sedan vaknade upp tog jag en snabb runda med Joy för att sedan fixa några ärenden via telefon och mail. För tillfället sitter jag och organiserar mina studier. Känns förbannat skönt att vara väldigt långt framme i schemat vilket innebär att jag har hur mycket tid på mig som helst. Dock vill jag ändå bli klar så fort som möjligt då nästa uppdrag är 2 prov involverande ordklasser samt satsdelar. Någonting jag inte är en höjdare på. 
 
Efter att jag pluggat klart för dagen ska jag och Joy bege oss ut på en långpromenad i snön. Kommer finnas en tjej som är nöjdare än nöjdast och en som inte kommer vara så jävla nöjd nån stanns. Ni kan ju gissa vem som är jag?
 
Hur som, det är fredag, jag är glad, jag är peppad! Livet är underbart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0