Helgupdate

Fredagen blev inte som planerad då mammas katt tydligen klämt ut en kattunge på förmiddagen. Den hittades död på köksgolvet och vad som egentligen skett förblir oklart. Fick hur som stressa till mamma utifall att det skulle komma fler bebisar så att jag kunde hjälpa till. Det kom inte några fler bebisar så jag tog med mig Iso och åkte hem till Markus. Vi tog med oss honom hem till nummer 36 för att sedan käka middag och se Z nation. Vi gick sedan förbi Robin och tog några bärs. 
 
Lördag, bakis nå så jävulskt. Mys, serier och hundlek blev det av dagen för att sedan på kvällen följde jag med M på en inflyttningsfest. Goa människor, trevligt, go dricka osv osv. En riktigt bra kväll. 
 
Idag har vi inte gjort så mycket för fem jävla öre. Markus har varit som en prins, som vanligt och jag har fått leva livet som den prinsessa jag är. Hundarna har tagit det lugnt de också och ja, vi alla har det mest bara bra. 
 
Imorgon är det måndag igen och jag har lite plugg att stå i. Annars verkar det bli en rätt så soft vecka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0