Gårdagens miljöträning!

Igår tog jag med mig Iso till stan för att träna lite miljöträning. Hade inte höga förhoppningar för det var sjuukt länge sedan vi var på stan och vi har aldrig varit där i mörker. Iso hoppade till för en cyklist och var ganska bångstyrig men det gick ändå hyffsat bra!
 
Efter att ha gått igenom stan fick Iso hämtning av pappa och han fick vara hemma hos honom medan jag chillade runt på stan. Träffade massa coola boyz och hade det sjukt trevligt och kul!
 
Pappa hämtade mig och jag åkte dit och käkade middag. Iso skötte sig strålande! Skönt att han kan ta det lugnt där både med och utan mig! *stolt matte*
 
Nästa vecka ska jag försöka ta mig in till stan tidigare så att vi kan träna med mindre läskiga moment. Hoppas på en så varm dag som möjligt så man själv slipper frysa och riskera att bli irriterad! Men skam den som ger sig!
 
Matte varför måste jag åka läskig buss för? Leeeskiit jueh!!

Är jag söt nu matte?


Kolla vad fint jag ligger!!!


Kan jag få lite mat kanske?
Nu är jag gullig, GIEEF FOOD DAMIT!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0