saker man kan göra med en gräshoppa.

Åh bloggen vad jag hatar dig! Du är ful och om jag kunde känna din lukt så känns det som att du skulle lukta gammal sportsocka. 
 
Uttråkad så in i helvete men motivationen verkar ha gått och gömt sig i en gammal kartong eller dylikt. Idag är en sådan dag då allt känns fel, även fast morgonen startade bra. Ångest över precis allt som finns i världen och ingenting känns riktigt tillfredsställande. Frustrerad och less är bara förnamnet. Hur fan ska jag känna lugnet igen? 
 
Önskar mig framtidsplaner, men jag vill ha allting nu. Jag har inte lust att vänta. Jag vill ha allting nu och inte om flera år. Fucking shit, vet inte ens vad jag skriver atm. Borde fortsätta städa, borde träna ett agilitypass med Iso, borde duscha, borde sluta älta, tänka och spekulera. 
 
 
Men utöver all stress, press och frustration må jag ändå säga att jag är rätt nöjd med livet. i det stora hela mår jag faktiskt helt okej med någon släng då och då av sammanbrott och skit. Men det är bättre än någonsin. Faktiskt. Om inte annat är jag dock ändå förjävla snygg. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0