Livet är inte så pjåkigt ändå!

Tänkte för några dagar sedan skriva om min brutala söndagsångest, men jag hindrade mig innan jag postade inlägget. Känns bra nu i efterhand. 
 
Joy är i full gång att dricka mitt badvatten som väntar på mig och Iso ligger lugn som vanligt vid min sida. Helgen har varit underbar. En tjejkväll som slutade med bilåkande och bärs och dagen efter en stor jävla halloweenfest- som i för sig gav mig den där jävla söndagsångesten. Men allt verkar vara frid och fröjd denna onsdag så det är bara att glömma och gå vidare!
 
 
Igår var jag hos veterinären med Joy för röntgen. Allt verkar se någorlunda bra ut gällande höfter/armbågar, bettet var bra, likaså hullet och vaccinationen blev gjord. Håller tummarna för hennes resultat nu så att hon kan fortsätta sin utbildning! Dock var hon lite fjompig då hon skulle få lugnande och sprattlade runt som en tok, gnällde och ville inte alls va med! Efter sprutan tjöt hon och hoppade upp i min famn..... Och hon ska vara med i krig......

Efter veternärbesöket tog vi det lugnt då Joy var omtöcknad och trött. Chris kom förbi för en kopp kaffe och kvällen spenderades i Penglund med Peter. Pizza and Netflix N' Chill. (höhöhöhööhöh lolololololololo)
 
Idag ska jag ringa sjukgymnasten, barnmorskan och utöver det bara chilla jävel innan det blir en "Tinder-dejt" ikväll. What have I done? Am I ready for this? Uppenbarligen inte då jag helt plötsligt började skriva på engelska och tänka på göteborska.....
 
 
 Nej, nu vill jag verkligen hoppa ner i badkaret och se det senaste avsnittet utav iZombie!
 
Tjolahopp1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0