Dagsplanering

Klockan är snart halv fyra och jag väntar på att badvattnet ska bli klart. Håller på att bli sjuk och det kändes inte så passande. Halsen är åt helvete och hostan har kommit igång. Hittills idag har jag hunnit köra ett kort träningspass och gått två långa promenader varav en med hundarna. Käkade även en senare lunch ute på gräsmattan med mamma och oj så gött det var! 
 
 
 
Eftermiddagen kommer innehålla solning, promenad samt medverkan i en anti rasistisk/nazistisk demo mitt i stan. Vi i Umeå hade nämligen besök av ett gäng nazister som vandrade runt och var allmänt dumma i huvudet. Det säger vi starkt NEJ till! Även Iso ska visa sitt support- även om han dock har något emot mörkhyade han också. 
 
Uppdaterar mer senare!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0