Positiva grejer!

God kväll på er alla! Öppnade nyss en öl och sitter här med ett leende på läpparna. Tänk vad livet går framåt. Har lyckats skaffa mig världens underbaraste pojkvän. Hur han står ut med mig har jag absolut ingen aning om men han ska fasen ha cred för det. Jag som kastar pennor och skriker om vartannat. Finaste ♥
 
Föreningen går framåt, vilket känns underbart och allt gällande företaget börjar sakta men säkert falla på plats. Har verkligen hittat den väg jag ska gå på. Har även så många underbara vänner i mitt liv som gör vardagarna ljusare. Tänka sig, för ca 6 månader sedan var jag stensäker på att jag skulle dö. Livet var skit och ingenting föll på plats. Nu sitter jag här, glad, lycklig och peppad på allt vad livet har att erbjuda. 
 
Har även världens finaste hund vid min sida och jag har faktiskt börjat få tillbaka tränings/tävlingssuget! Blir nog ingen debutering i år för vår del men förhoppningsvis 2014! Här ska kämpas! 
 
Bjuder på lite pics från helgen också:
 
Kvällen spenderas med gitarren och diverse nödvändigheter som måste göras. Tjingeling!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0