Onsdag

Nämen titta! Ännu ett morgoninlägg med kaffet vid sidan om! Idag har jag massa olika saker att göra och jag håller tummarna att allt går vägen! Mycket mail och så några telefonsamtal som skall ringas och svåra personer skall nås. Men jag tänker positivt! Är det bortgjort idag kan jag fokusera på annat imorgon! Tjohoo! Känns så skumt att vara fylld av energi och glädje då man vanligtvis är så nere och deppad. 
 
 
Förutom denna lista skall det även städas här hemma. Tvättade igår så ska bädda rent i sängen. Ska även kurera mitt slitna hår innan det faller av från skallen! 
 
Ska försöka skriva idag om något vettigt, men nu måste jag börja jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0