Ny vecka!

Idag är det måndag och jag är superglad och fylld av ny energi sen en underbar helg! Efter att jag och Tom handlat åkte vi hem till Umedalen och bakade äppelpaj. Därefter blev det att äta paj och se på film. Sen skulle han även prata i sömnen och jag satt återigen som ett frågetecken och undrade vad fan som nyss hände. 
 
I skrivandets stund är klockan 07.21 och jag har rätt nyligt slängt in första lasset i tvättmaskinen. Hade blivit det sista också men en maskin var trasig! Damn u tvättmaskin! I övrigt idag så blir det att fortsätta trixa med lägenheten, busa/träna hundarna och hoppas på att jag får mailsvar idag! Ikväll ska vi ut och hämta hem 35kg färskfoder åt Iso! Taggad till max! 
 
Hundarna busade nedanför min stol. Sa "Är det någon som är hungrig?" Resulterade i detta.
 
Tjohej! Nu ska jag göra annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0