My weekend!

God morgon på er! Tog mig en välförtjänt sovmorgon men nu är det dags att sätta fart! Ska försöka städa undan i lägenheten innan vi ska iväg och plocka upp mina saker hos morsan som jag lämnade inatt. 
 
Hur har min helg varit då? Fredagen spenderades med shopping. Fick ett par supersnygga skor av Tom och jag kände att jag genast blev liiiite mer kär i karln! Skämt åtsido så käkade vi därefter middag hos mamma och gjorde oss i ordning. 
 
 
 
 
Kvällen spenderades med fest men jag var inte riktigt på humör när allt kom till kritan så vi åkte hem rätt tidigt. Under lördagen var jag och Tom barnvakt åt mammas grannar. Fy satan vad trött jag var. Ville avlida! Halv 3 på natten var vi i alla fall hemma och då blev det sängen direkt!
 
 
 
Idag så ska lägenheten städas, grejer hämtas sen skall jag på ett trevligt möte för HSRIS del samt även lite andra grejer som känns riktigt peppande! Resten av söndagen skall spenderas lugnt och fridfullt, det behövs verkligen innan en hektisk vecka!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0