Sammanfattning av helgen

Tjenixen på er alla, nu är söndagen snart slut och jag är faktiskt också helt jävla slut! Har varit en tuff helg och nu kommer en ny krävande vecka och kan inte påstå att jag känner mig uppvilad. 
 
Fredag: Promenerade med min rabiata unghund vid namn Iso från mamma till lägret på Nydala. Iso var stressad, stirrig och allmänt dryg. Väl framme blev det agility för deltagarna och iso fick nöja sig med passivitetsträning. Inget han uppskattade denna dag och stod och skällde lite då och då. ingen har någonsin gjort förut. *suck*  Iso slet sig även 2 gånger och ryckte upp en sån där spiral som är nedborrad i gräset. Inte roligt att matte går iväg långt bort jättelänge. 
 
Efter lägret fick iso busa med TT och jag och Theres promenerade hem mot mariedal. Cred till min lilla tokhund är att han kunde gå lös de sista 50 metrarna hem. Duktig! Kvällen spenderades hos mamma tills jag tillslut fick åka hem för att sova i min egna säng!
 
Lördag: Magont så kom inte till lägret förrän vid lunchtid. Därefter var det freestyle och personlig träning och även Iso fick träna lite trix och agility. Roligt roligt! Åkte hem till mamma, stressade sönder, åkte på kalas och därefter blev det mess bara kaos och helvete. Orkar inte ens gå in på det. 
 
Söndag: Kliver upp tidigt för ska åka till stan och köra lite improvisationsteater, det var roligt men otroligt varmt och jag var helt ur fokus så blev inte så bra som det hade kunnat bli! Tog mig sen till mamma, däckade i sängen, vaknade, åkte hem och däckade när jag väl var hemma igen. Känner mig dock inte anns piggare! 
 
Kvällen skall spenderas med katterna och Iso framför en film. Imorgon kommer Dobby och ska förgylla min dag tillsammans med Iso på hundlägret½


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0