God morgon världen!

Vaknar upp och tar med mig Iso för att hämta Dobby. Väl i hissen upptäcker jag vilken smärta som befinner sig i magen. Attans, jag som faktiskt hade lagt upp ett träningspass för morgonen. Skjuter upp morgonträningen med en kopp kaffe och mys med bushundarna istället! 
 
Annars då? Känner mig grymt ostrukturerad, vilket är rätt ovanligt för att vara jag. Går mest runt och är väldigt disträ men viljan att göra allt jag kan med allt möjligt. Dock slutar det med att inte så mycket blir gjort då förmågan att strukturera upp vardagen försvunnit. Where did you go damnit? Dags att rycka upp sig och kämpa sig tillbaka, nu har vi inte tid för några fler hemskheter under denna period. Jumping on the happytrain and away we go! 
 
Idag är det i alla fall fredag, fredag den 13e! *pepp pepp*! Nu blir alla lediga och har massa tid att spendera med lilla jag! Men nu är det dags att styra upp kaffet känner jag! Här kan vi inte sitta och skriva! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0