Flytt, resa & kärlek!

Sakta men säkert börjar vi vänja in oss här på nr 13. Möbler åker upp till höger och vänster, ett evigt farandes till IKEA, hundar som är ivägen bland flyttlådor och verktyg. Ibland tror jag minsann att vi glömmer att andas lite under denna vardagsstress. M jobbar heltid, jag pluggar "heltid", hundarna skall även hinnas med att aktivera och sköta om såklart. Inte konstigt att vi känner oss som två förtidspensionärer då vi utslagna lägger oss i sängen vid 22. Men vad gör väl det, min sambo är det underbaraste jag någonsin skåda. Att ens försöka förklara med ord alla de underbara känslor jag känner för honom är dömt att misslyckas. Det finns inte så mäktiga och storslagna ord som det skulle krävas. 
 
Om bara några dagar så åker jag ner till Sundsvall för att göra labb och skriva prov. Kommer sakna hundarna och Markus något så enormt men ska bli jätteroligt att träffa Charloth igen + hennes familj. Men innan dess ska jag njuta för fullt med min egna kärleksfulla ack så störda familj. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0