Bra start denna fredag

3 månader + 4 dagar rökfri och det firade jag och M med att införskaffa en sprillans ny systemkamera! Kommer bli så roligt att lära sig att använda den och förhoppningsvis resulterar det i några snygga bilder på våra jyckar! Kommer även vara roligt att kunna dokumentera alla spännande äventyr vi har framför oss! 
 
 
Solen skiner och det är fredag! Har haft en underbar morgon (utöver att jag sov då M åkte till jobbet så kunde inte säga hejdå vilket gjorde mig ledsen, men hade ju en fluffig Hidas att morgonmysa med i alla fall)
 
Har spenderat min förmiddag med att göra mina övningar för min nacke som fortfarande inte blivit bra än, druckit kaffe till nyhetsmorgon och tränat/ rastat hundarna. Hidas träning bestod av sitt/loss där vi varvar att sitta ner, få belöning via kampleksak och därefter klickas vid loss och därefter godis i belöning. Han är verkligen duktig den lilla syltlöken (<--- Ja, obvi bästa smeknamnet på en doge) Iso fick plocka upp saker (skor, handdukar, leksaker - ja allt som var tillgängligt på golvet). Han fick även stänga luckor och putta in Markus datastol! Duktiga skruttar som nu nöjda ligger och tugga ben. Själv ska man sätta sig ned med ännu en kaffekopp och ta tag i dagens plugg! 
 
Efter lunch ska jag ta medmig Hidas till stan för miljö, social och passivitetsträning. Allt på samma gång! Har jag tur hinner jag med något litet ärende också om någon vänlig själ kan hålla koll på syltlöken under tiden! Den som lever får se!
 
Dags att gräva ner sig i elektronikboken! Jag är laddad <--- asroligt skämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0