What's up brain?

Hela förra veckan peppade jag inför kursstart och igår la jag mig tidigt för att vara pigg och alert för min första dag som numera en studerande person. Men vad sker nu då, den dagen jag äntligen skall börja plugga? Min hjärna verkar intresserad av exakt allt utom att läsa de skriva orden i mitt kursmaterial. 
- Ska jag gå upp i förrådet och styra upp julpyntet?
- Disken borde göras, eller?
- Skulle man kanske lagt ett spår åt Joy ändå?
- Duscha hade inte varit helt fel.
- Vika tvätt,organisera garderoben, varför inte?
- Storstäda ink, dammtorkning, fönstertvätt osv?
- etc etc. 
 
What's up brain?! Skyddslappar på nu och ska stirra mig blind i världen om språkriktighet, som jag uppenbarligen inte bemästrar då jag skriver som en kratta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0