It's friday!!!

FREDAAAAG! Finally och frisk nog är jag också! Har gjort ett ordentligt träningspass idag. Fy fan vad skönt det var att göra det kan jag lova. Psyket behövde verkligen detta och det känns skönt att vara friskare än jag varit denna vecka! *what a wonderful feeling*
 
Ska göra mig i ordning och ta en promenad från mamma till stan innan det blir buss hem till Umedalen. Måste hämta hundmat, kläder och fixa lite saker innan jag sen ska tillbaka till mamma. Ikväll har jag inte planerat någonting, men något roligt ska det nog bli! 
 
Så nu är jag peppad igen! tack för alla fina ord för övrigt, det känns bra att veta att vissa bryr sig! *hearts on you people*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0