Så jävla gött!

Just nu så händer det mycket för oss som bor på nummer 36 på dalen. Många människor visar nu sina riktiga färger- på gott och ont. Vissa människor har växt i mina ögon och andra sänkt sig makabert. Men jag antar att det är så livet fungerar. Rävskabb går även i området vilket gör mig orolig för min lilla skrutt. Dobby får stanna hemma imorgon så att vi inte riskerar att sprida smitta utifall att Iso nu skulle fått det. Detta ställer även till det gällande många andra planer, men det skall lösas imorgon. 
 
Även om mycket skit har hänt den senaste tiden så har faktiskt även mycket bra hänt och det är det som jag tänker fokusera på. För det är det som betyder någonting i det stora hela. 
 
Känslan av att veta att man är en bättre person är underbar. När man vet att man gör rätt val och väljer rätt väg i livet slår känslan allt annat. 
 
Det löser sig, det vet jag. Det kommer bli så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0