Onsdag

Onsdagen började på Umedalen likt många dagar. Kaffe och mys och därefter dags att packa, såhär såg mitt bord ut efter att jag bestämt vad som skulle med: 
 
När jag därefter skulle köra ned allt i väskan såg jag detta:
En liten katt i en plastväska! 
 
Hur som, drog till Haga, byggde/målade hinder och knåpade med kursplaneringen med underbara HSRIS! Ca 6 timmar höll vi på, inte illa pinkat. Därefter hoppade jag upp på cykeln och cyklade upp till mamma. Jädrans mördarbacke! Slängde in mig i badkaret med en kropp som vägrade sluta skaka. Hoppade ur snabbt som fan efter en snabb men grundlig tvättning. Slängde i mig en portion mat medan jag skickade massa mail. Gjorde mig i ordning och bikade ned till pappa på Haga igen. Mötte upp Jåjja och sedan Niclas. Öl, likör, mys och trevliga stunder hann vi med innan pappa kom hem. Mer öl, grogg och sådant och sen cykla till Niclas på Teg. Åska och regn, mötte en Malle och en Holländsk Herdehund. Hur snygga som helst! Väl inne- mer öl och cigg och en jävla trevlig natt. 
 
Cyklade hem med Jåjja ca 4 på natten. Soluppgång och underbara samtal. Kom hem runt halv 5 helt död. Men fick ju sova ca 2 timmar innan jag skulle upp igen. 
En helt lyckad kväll som man gärna gjort om och gjort rätt!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0