Sista dagen på hundlägret!

Sitter vid köksbordet med en kopp te och boken "Allmänlydnad" av Inki Sjösten. Dobby ligger bredvid min stol, Mozart ligger i sängen och katterna är i full gång med att tvätta sig själva. Vilken lugn och trevlig morgon. 

Igår var andra dagen på hundlägret och det gick väldigt bra! Jag föreläste om visitation på hund och annars spenderade vi större delen av dagen med agility! Alla var jätteduktiga och vi avslutade dagen med en liten agilitytävling. 

Idag står allmänlydnad på schemat, därav varför boken får vara med vid köksbordet. Känns vemodigt att det är sista dagen men ändå skönt att få ta det lugnt nu när det ändå är lov. 

Nu ska jag göra mig i ordning och packa ned allt som behövs till dagen! 

Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0