Oj vad tiden går fort!

Det är nu en vecka sedan jag hämtade Iso. Han väger nu 7 kg och hans öron har ställt sig. Han kan sitt, (till viss del, vi har inte tränat med så mycket störning än och det går inte så bra när han lätt tappar fokus.) han har även börjat söka kontakt mer, äter bättre och går bättre i koppel. Tiden går fort och det är så otroligt roligt att se framsteg!

Idag har vi besökt min mormor igen i Holmsund. Vi hjälpte till att rensa ogräs, men jag måste medge att jag mest busade med Iso, drack kaffe och solade.Till mitt försvar så var det faktiskt min syster som skulle rensa ogräs, men hon var sjuk idag så jag fick rycka in och hjälpa mamma. Som tur var så var det inte så mycket som behövdes rensas. 

Kvällen har till stor del tillbringats på balkongen. Det är så otroligt härligt ute! Vi tog även en liten promenad som involverade lite miljöträning. Väl hemma fick Iso ett utbrott så han fick time-out tills han lugnat sig. Nu ligger han i bia-bädden och leker med sin trasa. 
 
Slänger upp lite bilder från dagen. 53 st sammanlagt har jag tagit idag, men ni får nöja er med några stycken.
 
,
Blev ju ett antal bilder ändå. Hoppas ni överlever!


Kommentarer
Postat av: Denice

Han är galet söt!!

Svar: Ja han är ju det! :)
justanotherdog.blogg.se

2012-06-21 @ 23:19:14
URL: http://tassliv.blogg.se
Postat av: P.S Hundar

sv: Finns många Caféer där hundar är välkomna här. Även hundcaféer, men gillar inte hundcaféer om det inte är strukturerat som på Hunduddens.
Detta var dock en Texas Longhorn restaurang. ;)

2012-06-22 @ 10:48:10
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0