Bulldogg program 1!

Igår sändes det första programmet av Bulldoggs nya sässong! För er som inte såg det kan se det HÄR. Har taggat det i ca 6 månader efter inspelningen och nu har det alltså börjat! Jag syntes inte så mycket i detta program vilket känns ganska så skönt. En mjukstart på sätt och vis. Men benen för som förväntat med!

Vad tyckte jag om det första programmet?
Det var en roligt program. Synd att flickan inte fick den hunden hon ville ha, men det är ju så det funkar. Jag tror i alla fall att hon hade en supermysig date ändå!


Vad tycker jag om hundarna?
Hunden som jag var hundförare åt var Ebba. Hon var väldigt charmig och väldigt pigg och glad! Att sitta still i studion var ingen höjdare direkt. Igor träffade jag nästan aldrig så honom kan jag inte säga så mycket om. Däremot så blev jag helt kär i Dennis. Han var ju det underbaraste jag sett. Hur snäll, gullig och fin som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0