Tvångsparning- varning för starka bilder

Jag varnar mina läsare för starka bilder som dessa två översta klipp innehåller. Ni kan läsa en kort beskrivning om filmen ovan/nedanför klippen. Det sista klippet är däremot ofarligt och innehåller glada och fina hundar!
Fy satan så ledsen jag blir av denna video. Såhär ska en parning INTE se ut! Detta är våldtäkt! Det är ett flertal personer som håller fast dessa hundar och tvingar dem att para sig. Det är fruktansvärt! I Sverige är tvångsparning förbjudet vilket jag är väldigt glad över! Denna video fick vi se i skolan och jag mådde så sjukt dåligt av att se denna video. 

Denna video är ännu värre. Här är tiken fastbunden vid en ställning och skall paras med sig egen son. Att mannen som håller i tiken ser så oerhört stolt ut får mig att vilja spy! Vilka vidriga människor det finns här i världen!
Såhär tycker i alla fall jag att en parning borde och ska se ut:
Vad anser ni. Tycker ni att tvångsparning borde bli lagligt? Vart går gränsen? Med andra ord- Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0