Tatuerad!

Nu är det äntligen gjort! Min första tatuering. Känns på något sätt väldigt overkligt då jag aldrig trodde jag skulle våga/orka ta tag i detta! 
 
Hela resan var jag sjukt nervös och inte blev det bättre då man kom in och såg alla saker och grejer! Satt på en stol och pratade med Billy och Amanda och jag kände mig riktigt skakis och jag svettades som fan om händerna! Amanda började med att göra en liten prick så jag skulle känna hur det kändes. ONT! Fast inte så farligt som jag trodde. Därefter körde vi igång och jag tok en rökpaus i mitten ungefär. Inte för att det gjorde ont utan mest för att jag var så jäkla röksugen! 
 
Är hur som helst jättenöjd över min tatuering och Amanda var hur fin och snäll som helst! Billy får cred för det goda kaffet och sällskapet han erbjöd! Så otroligt fina människor dessa två må jag säga! ♥
 

Deddan inspekterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0